Abd diyenler adamın sektörünü bilmeden neye göre abd diyor ?
Adam dijital sektörde muhtemelen dubaiden daha iyi bir yer yok.

Offshoreda vergi yok.Dubai daha maliyetli ama uzun vadede daha kullanışlı.Ödeme altyapıları , aracı firmalar tamamı çalışıyor. Dediğim gibi şirket lisans yenileme ve kuruluş ücretleri yüksek.

Vergi konusunda da milyon dolarlık işler yapmıyorsanız tr bankalarına getirmediğiniz sürece tr taraflı bir şey yaşamazsınız. Milyon dolarlık işiniz varsa zaten vergisel konuları çoktan halletmişsinizdir.
Türk vatandaşları tüm dünyadaki gelirlerinden vergilendirilir fakat uygulamada daha ülke içinden vergi toplayamıyorlar yurtdışındaki şirketinle bir şey yapamazlar. Ayrıca oturum da veriyorlar şirket sahiplerine.