çok saçma bir durum devlet hastanelerindeki randevu sistemine el atılması şart mhrsden kac haftadır yakın tarihte bulayım diye endokrın randevusu bakıyorum her baktığımda tarih dahada ileri gidiyor ilk baktığımda randevu oluştursam şimdiye kadar çoktan gitmiştim ama özellerde gerçekten çok pahalı geçen sene göz ameliyatına 130k verdim bu sene şeffaf plak tedavisine 90k para verdim bi sağlık raporu olmuş 1000 tl üstünde
Hocam yatarak sağlık sigortası yıllık maksimum bakın maksimum 3.500 TL yanında da check up ve diş hediye. Bunların hiçbirini ödemiyorsunuz bir ömür.