hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok saçma bir durum devlet hastanelerindeki randevu sistemine el atılması şart mhrsden kac haftadır yakın tarihte bulayım diye endokrın randevusu bakıyorum her baktığımda tarih dahada ileri gidiyor ilk baktığımda randevu oluştursam şimdiye kadar çoktan gitmiştim ama özellerde gerçekten çok pahalı geçen sene göz ameliyatına 130k verdim bu sene şeffaf plak tedavisine 90k para verdim bi sağlık raporu olmuş 1000 tl üstünde
Hocam maalesef kamunun sağlayamadığı hizmeti almak için veriyorsun, işyerinde iki arkadaş aynı hafta ayrı problemden diz ameliyatı oldu. Birisi özelde oldu 20 günde ayağa kalktı 30 günün sonunda işine başladı, diğeri memleketinde ilçe devlet hastanesinde ameliyat oldu tam 2 aydır ayağının üstüne basamıyor, ikinci kez ameliyat planlamışlar durumunun henüz ne olacağıda belli değil. Devlet hastanelerinde çok iyi doktorlarda var ama maalesef randevu bulamıyorsun ve bir MR veya ultrason için 1-2 ay sonraya sıra veriyorlar.