Hocam ne yazık ki durum böyle. Ne yazık ki yıllık 7.000 TL ye özel sağlık sigortası yaptırmak zorundayız. Artık o da yetmiyor bir de yıllık 3.000 verip dijital sağlık sigortası yaptırmak lazım ki ilaç yazdırabilelim. Bu arada bu tutarları isteyen çoğu kişinin ayırabileceğini düşünüyorum. Öncelikler farklı oluyor sürekli.
Çocuklarımızın iyi bir eğitim alabilmesi için ise özel okul şart.
Devletten sağlık ve eğitim hizmeti alamıyor olmamız inanılmaz üzücü.
Mutlaka cimer üzerinden de şikayet oluşturun hocam.