Bu bahsettiğiniz özelleşme sağlıklı toplumlarda olur. Yeni doğan çetesini unutmayın. Tutuklu sanık kalmadı yanlış hatırlamıyorsam. Sizin tecrübe ettiğiniz gibi çürüyen devlet memuru değil. Ülke çürüyor azizim. Bir tane etik değerlere inancı olan insan kaldı mı memlekette ? Gerçekten ahlakıyla tanıdığım insanlar bile artık ölmemek için yozlaşmak zorunda. Ahlak diyerek geldiler, yok edip gittiler.