Merhabalar bende 1 aylık pro aldım fakat 2 günde bitti

bu durumda tekrar yenilemem mi lazım yoksa 1-2 gün bekleyince sıfırlanıyormu daha önce cursor pek kullanmadım başka ai uygulamaları tercih ediyordum onlarda kredi usulü cursorunu bakiyesi kredisi nerde yazıyor onu dahi göremiyorum
Merhaba hocam,
Auto + Composer ve API deki isteklerinizin hepsi mi bitti? tekrar yenileme yapmanıza gerek olduğunu düşünmüyorum ekstra ücret alıyor ve 1 ayda 1 defa yenileniyor. 1 hafta da ekstra aktif kalabiliyor cursor planları.
buradan isteklerinize bakabilirsiniz :
https://cursor.com/dashboard/spending
Aynı link üzerinden en üstte, Reset tarihi de yazıyor.