ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beyler benim bildigim max 3 vardiya var sektörler 4 e geçmiş farkındamısınız alooo
İsterse 10 vardiya olsun ne fark edecek ? Günlük çalışma saatin belli sen onu kaçırıyorsun.
4 vardiya olması 3 vardiya olmasından daha iyi bu arada 3 gruba bölüneceğine 4 gruba bölünür yani daha az çalışırsın.