Login register yerine web3 bağlantısı olsa daha iyi olurdu.
Aslında var hocam göz attıysanız ön satış kartı giriş yaptıktan sonra direk bağlanıyor cüzdana. Bu proje kapsamında tamamen ilgili kişilerin isteğiydi klasik giriş yöntemi. Çünkü airdrop vb. işlevler için kişilerin mail vb. bilgilerine ihtiyaç duyuyorlar. İsteğe göre tamamen değiştirilebilir tabi.