Konu
R10 eskiden nasıl görünüyordu?
17-06-2026, 03:41:03
#17
RenixVL
klasweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok ben davet üzeri gelmedim, kendim üye oldum, benim eski nickim @Gurbetseli idi çalındı sonra banlandı, bu vesile ile yeniden üye oldum, yanlış hatırlamıyorsam ozamanları davet yoktu. ahhh eskiler ahhh
https://www.r10.net/profil/25084-gurbetseli.html