klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir index.html vardı, hatta ters tıklayıp kaynak kodunu alıp kendi siteme koymuştum.
üye ol giriş yap vardı sanırım. çok yakın bi zamanda eskilerin aralarında cd ler buldum baktım eski site yedeklerim vardı phpnuke 😁 içinde o index duruyordu, ahhh ahhh dedim zaman nede çabuk geciyor... ozamanları internet cafelerden giriyordum, şimdi 18 yaşında oğlum var, ama halen r10dayız..
Peki sizi davet eden kişiyle hala görüşüyor musunuz? Kendisini hatırlıyor musunuz?