RenixVL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hocam?
Mobil uyumlu değildi çünkü. O koca ekranı telefonda sağa sola büyüte büyüte kullanıyorduk. Hele telefonlar daha küçüktü Nokia 5800 ile zulüm olurdu )