Konu
R10 eskiden nasıl görünüyordu?
17-06-2026, 03:15:58
#13
neto
RenixVL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden hocam?
Mobil uyumlu değildi çünkü. O koca ekranı telefonda sağa sola büyüte büyüte kullanıyorduk. Hele telefonlar daha küçüktü Nokia 5800 ile zulüm olurdu
)