Bu nasıl kafa ya.
Adamlar motive olmuş, kendilerinin adıyorlar, şike var yoksa ispanya ile berabere kalacak takım değil.
Çanakkale 'de üstün askeri dehayı küçümseyenler de benzer yalanlar uyduruyor. Yeşil melekler gelmiş te düşman askerlerini öldürmüş, almış götürmüş felan filan. Orda da Allah şike yapmış gibi konuşuyorlar.
Malum takımın maçlarında kayırmayı göre göre her maça aynı gözle bakıyorsunuz...