Herkese selamlar kardesimin eski hatti bi kac ay paket yuklemedigi icin kapandi uzerine birde telefonu da calininca hatti komple gitti Vodafone bayisine gittiğimizde eski numarasını artık almasının mümkün olmadığı söylendi hat hala boşta ancak geri alamıyoruz bunun bir çözümü var mı acaba? Çocuğun tüm herşeyi o numara üzerine kayıtlıydı.