jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki yanlış düşünüyorum ve şunu söyleyim ben bahis veya kumar oynayan biri değilim. Ama kimsede vicdan vs gibi şeyler kaldığını düşünmüyorum. Adam yılda kazandığı parayı şike teklifiyle kazanıyorsa şeytan dürter.
Bende diyorum ki tamam parayı aldı kabul. Maçı da sattı. Yıllarca o olay hiç yaşanmamış gibi yaptı. Ama bir gün pişman oldu. İnsanoğlu çiğ süt emmiş diye boşa dememişler. Sizin hiç olmadı mı geçmişte keşke yapmasaydım veya o zamana dönsem şunu yapmazdım dediğiniz şeyler.

Buna vereceğim en iyi örnek bugün gördüğüm haberdir.

https://www.hurriyet.com.tr/gundem/c...irmis-43158471

Bu adamı muhtemelen en yakın bildiği veya kardeşim dediği birisi ihbar etti. Yoksa bulunmasının imkanı yok. Demek istediğim buydu yani.