Anladığım kadarıyla futbolcular şike yaptı diyorsunuz. Hakem vs dense anlarım da futbolcular şike yapamaz, kendi kariyerlerini riske atamaz. Şimdi olmasa bile geriye dönük mutlaka patlak verir.

Şike olayları daha geri planda olabilir (var odası gibi) futbolcular ve teknik direktör gibilerinin şike yapmayı geç o tarz teklif bile alsa daha sonra ortaya çıkma ihtimali var. Adam bu sene burada oynuyor seneye başka takıma gitti diyelim, o zaman konuşmaz mı bana bu takımda böyle dediler diye.

FIFA nın da bu konularda tavrı sert. Senelerce veya ömür boyu men cezası veriliyor.

Her maç favori kazanacak diye bir şey yok. Ev sahibi ciddiye almamıştır küçümsemiştir, deplasman da kendini göstermek istemiştir canını dişine takmıştır falan filan..