Bağkur borcu çok önemli değil şirket açılışı yaptığın gibi otomatik olarak her ay başında prim borcu birikir ödemezsende faiz biner başka bir şey olmaz.
Asıl önemli olan kdv ve geçici vergi beyannamelerin. Şirket açık ise fatura kesmesen bile boş beyanname verilmesi gerekiyor aksi halde ciddi cezaları mevcut, muhasebecin var mı?