Sağlıklı hiç birşey yemiyoruz ki neredeyse örnek meyve suyu alıyosun içinde yüzde 0.001 (örnek olsun diye salladım) meyve var gerisi kimyasal şeker vs vs Sanki yüzde yüz doğal ve sağlıklı besleniyoruzda her kalp krizini 5-6 yıl önce olunmuş aşıya bağlıyorlar.
Marketten içecek almayı neredeyse 2 yıl önce bıraktım herkese tavsiye ederim mecbursanız ya ayran ya da %100 elma suyu vs alın en azından bimdeki güzel mesela
Abur cubur almayı da bıraksam iyi olacak ta