Sağlıklı hiç birşey yemiyoruz ki neredeyse örnek meyve suyu alıyosun içinde yüzde 0.001 (örnek olsun diye salladım) meyve var gerisi kimyasal şeker vs vs Sanki yüzde yüz doğal ve sağlıklı besleniyoruzda her kalp krizini 5-6 yıl önce olunmuş aşıya bağlıyorlar.