Orta kulak iltihabı için tedavi görüyorum, astsubay olmak istiyorum. 1 kulağımda duyma kaybı var, test yaptırmadım. Doktor ameliyat olman lazım damlalarla bitmeyecek gibi iltihap diyor ama ben pek damlaları kullanamadım ve bunu doktora söylemedim. Ameliyat olduğumda 1 kulağım tamamen duymayacak diyor doktor, bu durumda da astsubay olamıyorum. Kulağımda ağrı yok fakat sarı yeşilimsi akıntı var. Kulağımda hava olması gereken yerde iltihap varmış. Siz ameliyat oldunuz mu veya damla mı kullanıyorsunuz hocam banada bir fikir ve bilgi verebilirmisiniz size zahmet.