Yıl 2014-2015 aralarında kulak ameliyatı geçirdim bu ameliyatın sebebi kulak zarının delinmesi ile oluşan intihap kulakçık kemiklerimi eritmiş. Kulak dış görünüşünde herhangi bir değişiklik ya da problem yok fakat içinde kemik yerine protez yerleştirdiler fakat duyma kaybı sağ kulağıma kıyasıya %60 belki %90 duyma kaybı var. Bir süre tecil ettirdim fakat 2 yıldır yoklama kaçağı olarak duruyorum bedelli ödeyecektim fakat durumlar şu an el vermediği için ve fiyatlarının yükselme sebebinden dolayı muayene olmaya karar verdim. Aramızda bu durum ile alakalı bir bilgisi yahut çevresinde bu tür olay yaşamış arkadaşlar var mıdır muayene sonucu sizce ne olabilir?