e hocam aylık 40k kira ödeyebiliyosanız ev de alırsınız
Faize karşıyım hocam diğer türlü alırdım zaten çoktan ya da eminevim tarzı yere girip alabilirim ama onlarda da yüksek peşinat vermezsen kısa vadeli giremiyorsun sana çıkana kadar paran enflasyonda eriyor evler 2 katına çıkıyor zaten