Konuyu hortlatmış olacağım fakat ben telegrama girdim adamlar 18 mart'da güncel uygulamayı paylaşmışlar, bir hesapla girdim görüntülemek istediğim hesabı arattım ve maalesef ki hiç bir şey göstermedi.