Merhaba, bütçem maksimum 200.000 TL. İkinci el motosiklet arıyorum. Çin malı marka düşünmüyorum. Önceliğim kronik arızası az, uzun ömürlü, parçası bulunan ve mümkün olduğunca sorunsuz bir motor almak. Bu bütçede hangi modelleri önerirsiniz?
ağır kayıtlı takıntım yoktur ağır kayıtlı yüksek cc modellerde düşünebilirim biraz masrafı olsada hallederim zamanla zaten 3. motorum olucak 2 motorum var bu alacağım biraz daha yüksek cc olsun istiyorum