Pro 4 kullanıyorum ve memnunum. Pro 3'ün silikonlu yapısı bende sürekli düşecekmiş hissi oluşturuyordu. Eğer siz de bu konuda hassassanız, Pro 4'ü tercih etmenizi öneririm.