Bir önceki çarkta kategori reklamı çıkmış ve konu açmıştık (konu: https://www.r10.net/off-topic/473887...urler-r10.html ) , onda da açmakta kararsızdık. bu sefer ne çıkarsa çıksın önemli değil dedik yine kategori reklamı çıktı.

Buradan başta @Coşkun Çetin; olmak üzere tüm çalışan ve moderatör arkadaşlara teşekkür ederiz. Sanırım biraz şanslı gidiyoruz.