Konu
2 - 0 Oldu. Sizce bu skor kime yazar?
14-06-2026, 08:50:39
#5
kezzapks
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kerem ,orkun bunların oynaması hata
birde barışı çıkardı maç daha da kötüledi
Galatasaraylı olarak söylüyorum hocam barışta çok kötüydü orta açamadı adam akıllı.
Keremi söylemiyorum bile. Gelirken bence amerikada bırakıp gelsinler keremi