Çektiğim veri, benimle alakası olmayan bir web sitenin işlemiş olduğu, emek verdiği bir veri. Nasıl kullanırsam kullanayım, başta 1-0 gibi geliyor.
Örnek verelim Google işletme numaralarını çektin oto mesaj attın
bunu manuel de Yapabilirdin
veya çektiğin veriyi az değiştirip kullanırsan sorun yaşamazsın Napmak istediğini tam bilmediğim için böyle basit örnekler verdim