çektiğin veriyi kullandığın şekil önemli olan
Çektiğim veri, benimle alakası olmayan bir web sitenin işlemiş olduğu, emek verdiği bir veri. Nasıl kullanırsam kullanayım, başta 1-0 gibi geliyor.
Mesela, ben kendi platformumdan kullanıcıya, kargo takibi yaptırmak istiyorum. Bunu api dökümantasyonu olmadan scrap ederek bu hizmeti vermem sorun yaşatır bence.