Merhaba dostlar. Malum, çağımızda her işin bir ömrü olabiliyor veya arz talep dengeleri bir hayli değişebiliyor. Benim fikrimce ticaret insanın işi her ne olursa olsun hayatının bir kenarında bulunması gereken bir şey. Bu zamanda bir iş kurmayı düşünseniz, şuanki konumunuzda olmadığınızı var sayarak sıfırdan başlayacak olsanız, nasıl bir ticari hamlede bulunurdunuz?