WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam detaylara hakim değilim ama gizli tib denen bir olay var mahkeme kararı olmasa da engelli olan siteler var sanırım bu şekilde oluşuyorlar. Eğer btk bu karar yayında değil açın demiyorsa tahminimce iss lere yazmanız gerekiyor
ESB'ye yazması gerekiyor o zaman BTK'de değil Erişim Sağlayıcıları Birliğinde vardır, ISP'lerin kendi engelleri daha nadir ESB koordine eden kısım örneğin BTK'ye göre OnlyFans erişime açık ama ESB'ye göre kapalı, BTK'den mahkeme kararı kaldırılmış ESB'de ise mahkeme kararı var neden iki ayrı kurum var erişim engelleri için anlamıyorum otoriter putinizasyona uğramış devlet işleri işte parti devleti. Bu erişim engeli saçma olay ya keşke 2010'da eylemlerin dozu daha büyük geçseydide bu erişim engeli yasaları engellenebilseydi Aktif olarak erişim engellerine karşı lobicilik yürütmek lazım.