yusufcanatar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aktiflik yüzde 10 üstü olursa 30-50-100 üye baremlerinde ödeme yapacağım
Şaka gibi. Arkadaslar cevremize veya kitlemize indirttik diyelim. Bi de aktif kullanmalarini saglayicaz ki onda da 30 kisi aktif kullanacak ki 1200 lira kazanalim )))