birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen kişinin aktifliği biraz ilginç olmuş. Ödemeyi gelen üye olan kişi başına mı yapıyorsunuz yoksa aktifliğe göremi yapacaksınız?
aktiflik yüzde 10 üstü olursa 30-50-100 üye baremlerinde ödeme yapacağım