Kullanırım
Kredili sistemi daha çok tercih ederim
Şahsen 3D yaygınlaştığı için STL çıktıyı daha çok tercih ederim/edilir
Bu konuda çok nitelikli bir site yok bence hocam. Eğer olursa kısa sürede tutacaktır. Başarılar