Açıkçası seçme lüksün olması için önce ona göre bir ekstran olması gerekiyor. Eğitmek için artık personel almıyor kimse tüm sektörler daralmaya başladı.
Çevrede gördüğüm bu tarz firmalar genelde stajerler üzerinden işini çözüyor, iş seçme dönemi çok eskilerde kaldı anlayacağın.
Eğer maddi sıkıntıların varsa biraz kendini esnetmelisin, trafik olmasın o iş olmasın dersen biraz zor bulunur o para