Veriler gider yani
arxhs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bildiğim kadarıyla ekran parolası unutma durumunda sadece sıfırlama yaparak cihaz açılabiliyor Apple Kimliği ve şifrenizi de girmeniz gerekiyor sıfırlandıktan sonra.