ibrahim1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam hocalarım bana r10 un en çok tavsiye edilen en iyi ajs scripti lazım wordpres olur düz script olur kurumsal olması gerek basit değil güzel olması gerek sevgiler saygılar 😊
Merhabalar, ibrahim1907,

Eğer düşünürseniz size yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
Demo : https://satis.webozi.com.tr/
Admin : https://satis.webozi.com.tr/boss/
Detaylar ve Fiyatlandırma
https://oziyweb.com.tr/urun/script-satis-yazilimi-104