dadayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben R10 için istemedim/vermedim bilgiyi isteyen istediği yerde kullanır.
Ayriyeten R10'da bulunan reklamlar etik durmuyor epilepsi olan arkadaşlar var en azından reklam kapatılabilmeliydi. Bu yüzden banlanacaksam sorun değil
Zaten dediniz demedim hocam.

"Kullanmasınlar . . ." gibisinden bir uyarı niteliği odaklı ile devam ettim, zaten Coşkun bey 3 gün sonra kaldıracakmış malum reklamı, ayrıca bana çok fark ettirmiyor, reklamlar şahsen güzel duruyor, ancak bazı kullanıcılar için sakatlık çıkarmış anlaşılan, yönetim müdahale edecektir, zaten dile getirildi.