Mobilde ürün seçme kısmı kullanışsız olmuş. Kulanıcı dostu değil. Ürüne tıklıyorum seçildi borderlar ekleniyor fakat sepete eklendi mi? Detayına gidecek mi vs diye düşündüm sonra bir şey olmayınca ekranı kaydırıyım dedim aşağıda sepete ekle yada al kısmı var. Onun düzeltilmesi lazım satış için mobilde büyük sorun. Diğer kısımlar için de detaylı bakıp fikirlerimi yazacağım.
Geri bildirimin için teşekkürler, özellikle mobil tarafı için bu tür detaylı kullanım deneyimi yorumları çok değerli.
Bahsettiğin “ürüne tıklayınca seçildi gibi görünüp sepete eklendiğinin net anlaşılmaması” konusu aslında UX açısından kritik bir nokta. Şu anki yapıda seçim durumu görsel olarak işaretleniyor ama aksiyonun (sepete ekleme / yönlendirme / onay) net bir geri bildirimle kullanıcıya verilmemesi kafa karıştırabiliyor, bu doğru bir tespit.
Mobilde özellikle kullanıcıların “ne oldu şimdi?” hissine düşmemesi için ya anlık toast bildirim, ya sepete ekleme animasyonu, ya da doğrudan sepete yönlendirme gibi bir akış eklenmesi gerekiyor. Bunu revize listesine aldım.
Diğer kısımlar için de yorumlarını bekliyorum, mümkün olduğunca gerçek kullanım senaryolarına göre iyileştirme yapmaya çalışıyoruz.