Selamlar dostlar 28 martta yüksek takipçili hesabım kapatıldı. O günden beri vermediğin ugraş kalmadı. Açtırdığım destek talebi hala değerlendirmedeydi. Bugün sonuçlandı. Hesabınız politikamızı ihlal ettiği için açamıyoruz denilmiş. Herhangi bir ihlal yoktu uyarı vs bile olmadı. Kimliğini gizleme ve yeni hesap oluşturma gibi şeyler yazıyor. Hesap bütünlüğü muhabbeti. Allah cezasını versin böyle sistemin gerçekten. Verdiğimiz emeklere yazıklar olsun. Bir açıklama bile yapmıyorlar niye kapandığına dair.