toplu şekilde tüm siteyi birebir 301 ile yeni domaine taşımak riskli, çünkü eski sitede oluşmuş olası düşük kalite/spam sinyallerini de taşıyabilirsin. en mantıklısı, sadece gerçekten kaliteli ve güncellediğin sayfaları seçerek 301 yapmak, geri kalanları taşımamak (gerekirse 404/410 bırakmak). bu senaryoda gsc adres değişikliği de şart değil; yeni domaini daha çok temiz başlangıç gibi konumlayıp sitemap göndererek ve içerik kalitesine odaklanarak ilerlemek daha güvenli olur.