geçmiş olsun diyelim. 6 ay'da kimse bir kişiyi iyi bir şekilde tanıyamaz ki bu kişi eşiniz olacak
Yani ben tam olarak böyle düşünmüyorum çünkü 3 abim var 3 abimde böyle bir sürede evlilik yaptı ve hepsi çok şükür çok mutlu. Bence tam tersine ne kadar uzun olursa insan artık evlenme gereği duymuyor zaten her şeyi hep birlikte yapıldığı için tabii tercihler düşünceler farklı olabiliyor
Herkes 6 ayın kısa olduğundan bahsetmiş ama bu iş zamana bağlı değildir. Bazen 20 yıllık eşini tanıyamazsın, şans mı kader mi, nasip mi bilmem ama gönlünüzden geçeni yapın hocam. Mutluluklar dilerim güzel bir cesaret açıkçası ben evlenmekten korkuyorum.
Kesinlikle hocam ne insanlar var 7-8 yıllık birlikte fakat mutlu bir son’a ulaşamıyorlar.. Teşekkür ederim ayrıca inşallah sizinde hayatınızda biri var ise nasipse kısa zamanda hayırlı ve helaliyle yuva kurmanız nasip olur inşallah 😊