Herkes 6 ayın kısa olduğundan bahsetmiş ama bu iş zamana bağlı değildir. Bazen 20 yıllık eşini tanıyamazsın, şans mı kader mi, nasip mi bilmem ama gönlünüzden geçeni yapın hocam. Mutluluklar dilerim güzel bir cesaret açıkçası ben evlenmekten korkuyorum.