Axbargo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam teslim süresi nasil oldu dhlde?
Hocam ben ucuz olması için alıcınında kargo şubesinden teslim almasını seçtim. Yani internet sitesi üzerinden ücreti öde kargo kodu oluştur daha sonra dhl şubesine gidip kodu söylüyorsun onlar normal kargo gibi teslimini sağlıyorlar. Bana 2 günde gelmişti.ekstra ücret ödersen alıcının adresinede gider