Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçen ay dhl üzerinden yapmıştım.80 tl civarı tuttu. Dhl en mantıklısı bence
Hocam teslim süresi nasil oldu dhlde?