Ben şantiyelerde genelde tecrübesiz mühendis istiyorum eğer kadın mühendis varsa önceliği ona veriyorum kız babasıyım ve kadınların iş bulması özellikle spesifik işlerde ve erkeklerin önde olduğu sektörlerde zordur eskiden bir kızım vardı şimdi 3 kızım daha oldu. Her işe alan böylemi sanmam