FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ara kadın istihdamı diye devlet bazı yerlere zorla kadın personel işe aldırtıyordu.
Böyle giderse aynısını erkekler için yapmak gerekecek.
işte tam bu yüzden