mesela haksız hukuksuz iş yapan bir çok insan ve işletme var, "vatandaş vatandaşın polisi olmalı" mantığıyla bunların hepsini şikayet etmek istiyorum fakat kimliğimi öğrenecekler korkusuyla yapamıyorum bunu. keşke buna bi çözüm olsa.