baktıkların cargo versiyon.
ruhsatta ne görünüyor önemli olan o combi multix vs yazıyorsa orjinal camlı koltuklu olur.

ama sizinkiler çok yüksek ihtimal panelvan dan camlı koltukluya dönüştürülmüş.

bu şekilde araç almanı pek önermem.

orjinal camlı koltuklu çift sürgülü ve mümkünse ruhsatta binek olan araç bak ikisi de iş görür doblonun koltuğu çok kötüdür kangoo bir tık daha rahattır.