MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani buradaki yorumları şaşkınlıkla okudum gerçekten 2026 yılına gelmişiz adam ufaklığında işini yaptırmak yazmış öbürü gülmüş falan. Ciddi misiniz arkadaşlar siz ?
Yapılacak işe göre bir bayanın dikkati ve hassasiyeti erkeğe göre farklı olamaz mı ? Bizde mesela paketleme işi yapıyoruz ve ilan verirken bayan ilanı açıyoruz terbiyesiz miyiz ? Ahlaksız mıyız ? Yada hiç birinizin eşi, dostu, arkadaşı çalışmıyor mu bu nasıl pis bi üslup ve yorum ya ?
Size ahlaksız terbiyesiz dediğimiz yok ki. Üstünüze alınmanıza gerek yok. Keşke açtığım konuyu dikkatli okusaydınız ne demek istediğimi gayet iyi anlardınız