Eşim okul müdürünü ve bir öğretmeni şikayet etmişti, sonra müdür bana ulaşıp neden şikayet ediyorsunuz diye sormuştu. Onlara cimer de bilgiler gizli değilmi siz bizim ismimize nasıl ulaştınız dediğimizde milli eğitimdekilerin şikayet edenin bilgilerini verdiklerini söylemişti. Yani biraz tanıdığı olan her türlü ulaşır şikayetiniz ona göre yapmanız daha iyi olur.